marți, 5 noiembrie 2013

Ploieşti: promovarea Proiectului "Şah în şcoală"

Am început promovarea la nivel naţional a Proiectului "Şah în şcoală". După Iaşi, Bucureşti, m-am întâlnit la Ploieşti cu primarul oraşului, domnul Iulian Bădescu, cu care am discutat despre implementarea acestei strategii în şcoli, grădiniţe şi nu numai.


De asemenea, alături de domnul Vladimir Danilov, secretarul general al Federaţiei Române de Şah, am discutat cu domnul Gheorghe Văsii, preşedintele Clubului Sportiv Şcolar Ploieşti şi cu domnul Doru Ionescu, preşedintele Clubului Sportiv Municipal Ploieşti, despre activitatea şi despre proiectele Secţiei de Şah din cadrul Clubului Municipal, precum şi despre cele desfăşurate de Clubul Şcolar Ploieşti. Am insistat pe rolul pe care aceste două cluburi îl pot avea în susţinerea Programului "Şah în Şcoală".


Niciun comentariu: