marți, 8 octombrie 2013

Dosar de presa: Un deputat iesean, membru al Comisiei pentru invatamant, stiinta, tineret si sport



De ieri, 7 octombrie, un deputat iesean a devenit membru in Comisia pentru invatamant, stiinta, tineret si sport. Este vorba despre deputatul Sorin Avram Iacoban, care a devenit membru al acestei Comisii din Camera Deputatilor.

 Sorin Iacoban este, de asemenea, membru si secretar al Comisiei pentru tehnologia informatiei si comunicatiilor de la inceputul mandatului sau parlamentar, devenind coleg in noua Comisie cu deputatul Anghel Stanciu.

 "Din acest moment imi voi desfasura activitatea si in cadrul Comisiei pentru invatamant, stiinta, tineret si sport, lucru care imi ofera si mai multa responsabilitate in activitatea viitoare. Domeniul de activitate al acestei Comisii imi este cunoscut deoarece experienta mea anterioara s-a desfasurat si se desfasoara in campul actiunilor sportive, ale tineretului, ONG-urilor, precum si in spatiul educational si stiintific, atat universitar cat si preuniversitar.

 Am sustinut dintotdeauna tinerii, ii sustin in continuare, ii promovez, le promovez si activitatile stiintifice, educationale, precum si pe cele sportive, mai ales ca si eu sunt inca un reprezentant al acestei generatii, indiferent de varsta" a declarat deputatul Sorin Iacoban.

Sursa: bzi.ro

Niciun comentariu: