luni, 4 noiembrie 2013

Dosar de presa: Veste grozava pentru ieseni! E.ON face o schimbare importanta pe piata locala




Furnizorul de energie electrica a facut un pas foarte important pentru imbunatatirea relatiei cu iesenii si pentru calitatea serviciilor. La noul sediu al companiei vor fi puse la dispozitia clientilor mai multe metode de colaborare si informare.

Incepand de astazi, 4 noiembrie, furnizorul de energie electrica pune la dispozitie noul Centru de Relatii Clienti E.ON in municipiul Iasi. Prin aceasta schimbare a fost imbunatatita comunicarea dintre E.ON si cei peste 100.000 de ieseni clienti ai companiei germane (...).  

Furnizorul de energie electrica a înteles ca o relatie buna cu clientii sai recomanda si crearea unor conditii minime pentru persoanele care doresc sa obtina informatii sau sa-si achite obligatiile la sediul acestuia. 

"In cadrul ansamblului urbanistic Palas, compania E.ON Energie România va deschide un nou centru de servicii cu publicul, ca un prim pas de normalizare a relatiei cu iesenii. În aceasta ordine de idei, remarc faptul ca multiplele critici pe care le-am adus companiei timp de mai bine de un an de zile, în ceea ce priveste relatia defectuoasa a acesteia cu utilizatorii, nu au ramas fara efect, desi companiei E.ON i-a trebuit mult timp pentru a întelege ca într-o societate civilizata nu trebuie sa existe dispret fata de drepturile consumatorilor.

 Apreciez compania E.ON pentru schimbarea de optica în ceea ce priveste relatia cu consumatorul iesean, dar declar ca voi urmari cu maxima atentie, în continuare, activitatea acestui furnizor", a spus deputatul Sorin Iacoban (...).

Sursa: bzi.ro

Niciun comentariu: