Furnizorul de energie electrica a facut un pas foarte
important pentru imbunatatirea relatiei cu iesenii si pentru calitatea
serviciilor. La noul sediu al companiei vor fi puse la dispozitia
clientilor mai multe metode de colaborare si informare.
Incepand de astazi, 4 noiembrie, furnizorul de energie electrica pune la dispozitie noul Centru de Relatii Clienti E.ON in municipiul Iasi. Prin aceasta schimbare a fost imbunatatita comunicarea dintre E.ON si cei peste 100.000 de ieseni clienti ai companiei germane (...).
Incepand de astazi, 4 noiembrie, furnizorul de energie electrica pune la dispozitie noul Centru de Relatii Clienti E.ON in municipiul Iasi. Prin aceasta schimbare a fost imbunatatita comunicarea dintre E.ON si cei peste 100.000 de ieseni clienti ai companiei germane (...).
Furnizorul de energie electrica a înteles ca o relatie
buna cu clientii sai recomanda si crearea unor conditii minime pentru
persoanele care doresc sa obtina informatii sau sa-si achite obligatiile
la sediul acestuia.
"In cadrul ansamblului urbanistic Palas, compania
E.ON Energie România va deschide un nou centru de servicii cu publicul,
ca un prim pas de normalizare a relatiei cu iesenii. În aceasta ordine
de idei, remarc faptul ca multiplele critici pe care le-am adus
companiei timp de mai bine de un an de zile, în ceea ce priveste relatia
defectuoasa a acesteia cu utilizatorii, nu au ramas fara efect, desi
companiei E.ON i-a trebuit mult timp pentru a întelege ca într-o
societate civilizata nu trebuie sa existe dispret fata de drepturile
consumatorilor.
Apreciez compania E.ON pentru schimbarea de optica în
ceea ce priveste relatia cu consumatorul iesean, dar declar ca voi
urmari cu maxima atentie, în continuare, activitatea acestui furnizor", a
spus deputatul Sorin Iacoban (...).
Sursa: bzi.ro
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu