"Luni, 4 noiembrie
2013 ora 09:00, la Iaşi,
în cadrul ansamblului urbanistic Palas, compania E-ON Energie România va
deschide un nou centru de sevicii cu publicul, ca un prim pas de normalizare a
relaţiei cu ieşenii.
În această ordine
de idei remarc faptul că multiplele critici pe care le-am adus companiei timp
de mai bine de un an de zile, în ceea ce priveşte relaţia defectuoasă a
acesteia cu utilizatorii, nu au rămas fără efect, deşi companiei E-ON i-a
trebuit mult prea mult timp pentru a înţelege că într-o societate civilizată nu
trebuie să existe dispreţ faţă de drepturile consumatorilor.
Este bine că în urma discuţiilor repetate purtate cu conducerea
E-ON, în special cu actualul director general al companiei, domnul Dan Morari, furnizorul
a înţeles că o relaţie bună cu clienţii săi, recomandă şi crearea unor condiţii
minime pentru persoanele care doresc să obţină informaţii sau să-şi achite
obligaţiile la sediul acestuia.
Cu siguranţă, prin punerea la dispoziţia
clienţilor a unui spaţiu generos de 800 mp (faţă de aproximativ 300 mp la
sediul situat pe strada Agatha Bârsescu), cu 30 de ghişee operabile (faţă de
numai 12 ghişee la vechiul sediu) va creşte calitatea serviciilor oferite ieşenilor
dar, nu trebuie să uităm că mai sunt multe de făcut pentru o relaţie normală client-furnizor.
Astfel este obligatoriu ca E-ON Energie România să revizuiască, de această
dată, cu operativitate şi prioritate, contractele de furnizare a energiei, în
sensul punerii acestora în acord total cu contractele cadru şi cu prevederile
legislaţiei europene în materie, astfel încât să nu mai fim puşi în situaţia să
constatăm existenţa unor clauze abuzive
în contractele cu populaţia.
Pe această cale apreciez compania
E-ON pentru schimbarea de optică în ceea ce priveşte relaţia cu consumatorul
ieşean dar, declar că voi urmări cu maximă atenţie, în continuare, activitatea
acestui furnizor."
Sorin IACOBAN
Deputat Parlamentul
României
Colegiul 10 Iaşi
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu