luni, 26 noiembrie 2012

BZI: Drama unui iesean adus la disperare de E.ON

Reducerile de personal din interiorul E.ON au creat un haos total in relatia companiei cu clientii. "Daca eu, ca si consumator, nu respect ceva, sunt deconectat fara comentarii. Fiind monopol, isi permit sa faca orice, stiind ca nu am si alte variante in a alege alt distribuitor", spune un client al companiei. 

 Sorin Iacoban vine in ajutorul celor peste 100 de mii de clienti cu o propunere legislativa, care va impune germanilor de la E.ON noi standarde de calitate in relatia cu clientii Operatorul care detine monopolul in zona Moldovei in domeniul energiei electrice si a gazelor naturale are o mare problema cand vine vorba de relatia cu clientii. E.ON se afla pe primul loc intr-un top al companiilor reclamate de ieseni catre oficiile pentru protectia consumatorilor, iar acum germanii sunt acuzati si de nerespectarea termenilor stipulati in contracte. 

In anul 2007, o buna parte dintre ieseni au primit prin curierat postal un act aditional prin care aveau posibilitatea de a accepta, sau nu, propunerea de facturare la doua luni. De atunci au inceput si problemele pentru foarte multi dintre ieseni. "Mi-am permis sa merg la conciliere, dar cum de mi-am permis oare? Cu toate necazurile pricinuite de catre E.ON Distributie, cand ma faceau pierdut din evidenta si cand ma facturau la doua luni, dupa o perioada am fost facturat asa cum am convenit, dar a venit si anul 2012 si m-am trezit din nou cu necazuri", spune ieseanul Gelu Popa. 

Cetateanul a mers apoi la sediul companiei si, dupa patru ore de asteptare la ghiseele lor, a fost sfatuit sa faca o sesizare, insa raspunsul dat de E.ON nu a atins nicicum obiectul sesizarii. Apoi, ieseanul a facut alta adresa, trimisa la Targu Mures, dar totul in zadar. "Daca eu, ca si consumator, nu respect ceva, sunt deconectat fara comentarii. Fiind monopol, isi permit sa faca orice, stiind ca nu am si alte variante in a alege alt distribuitor. Mi se pare anormal modul de abordare si de impunere a hotararilor firmelor care striga sus si tare ca sunt alaturi de consumatori. Nu au respect nici pentru angajamentele lor, ce poate spera un biet client?", acuza Gelu Popa (...) 

Continuarea pe: bzi.ro

2 comentarii:

Avicultura spunea...

Felicitari D-ule Sorin Iacoban. Zona Padurii si Podu de Fier va sustine.

Sorin Iacoban spunea...

Va multumesc!