miercuri, 16 mai 2012

Motivatia candidaturii mele la Consiliul Local al Municipiului Iasi



Stimati ieseni, am decis sa candidez la functia de consilier local al Municipiului Iasi alaturi de echipa USL pentru ca doar impreuna putem oferi Iasului anvergura unei metropole europene.


Cred ca fiecare generatie are propriile provocari. Provocarea generatiei mele este de a asigura iesenilor o viata caracterizata prin bunastare, prosperitate, deziderate ce pot fi realizate prin continuarea proiectelor Iasului, prin atragerea de fonduri europene, printr-o administrare eficienta.

Am inceput la Iasi si derulam o multitudine de proiecte precum: dezvoltarea Axei de Transport Urban Est – Vest, modernizarea Retelei rutiere in zona cultural – istorica si turistica, dezvoltarea Axei Nord – Sud – Pasajul Octav Bancila, amenajarea zonei Ciric, Pasajul subteran din Fundatie, dezvoltarea infrastructurii in Tatarasi. Toate au rolul de a oferi iesenilor un oras modern, un oras European care sa le confere demnitatea de a fi locuitori ai urbei.

Alaturi de aceste proiecte, o administratie eficienta, deschisa catre cetatenii orasului, flexibila, moderna, care sa aiba la baza munca in echipa poate pune Iasul pe drumul unei dezvoltari accelerate si sustinute, dublata de initiativa comunitatii.

Sunt increzator ca prin munca mea si prin experienta mea in administratie, alaturi de echipa USL a consilierilor locali, putem transforma Iasul intr-un oras civilizat.


USL iubeste Iasul!

Iasul are prioritate!

Niciun comentariu: