vineri, 16 ianuarie 2015

15 ianuarie la Cernauti

Mi-am propus acum trei ani - cand am fost pentru prima oara la statuia poetului Mihai Eminescu de la Cernauti - ca de cate ori voi putea sa revin pe 15 ianuarie in aceasta locatie, de ziua nationala a poetului sfant al romanilor. Iata ca Dumnezeu mi-a ajutat sa fiu pentru a treia oara consecutiv prezent la festivitatile organizate si in acest an la Cernauti cu acest prilej!

Am fost impreuna cu prietenii si colegii mei: Mihai Chirica - viceprimar al Municipiului Iasi - Vasile Citea - consilier al Ministrului Tineretului si Sportului - Romica Olteanu - fost prefect al Judetului Iasi - Gabriel Harabagiu - director al Casei Studentilor Iasi si consiliel local, avand parte de o primire extraordinara!

La festivitatile de comemorare a poetului nostru national,  festivitati marcate de un viu patriotism, precum si la Casa lui Aron Pumnu, au participat atat romani din Republica Moldova, din zona Cernautiului, precum si din Romania: din Iasi, Vatra Dornei, Campulung, Radauti, Vicovul de Sus.

Calendarul intalnirilor a fost completat de vizita pe care am facut-o la Scoala "Oltea Doamna", acolo unde am facut o donatie de carti in limba romana.











Niciun comentariu: