vineri, 2 mai 2014

Urarea mea de Ziua Naţională a Tineretului!


România a instituit ziua de 2 Mai ca Zi Naţională a Tineretului, prin lege, în anul 2004, după ce înainte de 1989 aceasta fusese singura zi de sărbătoare legală pentru tineret. 

Conform actului normativ, toate autorităţile administraţiei publice centrale şi locale ce au atribuţii în domeniul educaţiei, culturii, sportului, cercetării, turismului, protecţiei mediului, sănătăţii şi finanţelor au obligaţia să susţină financiar şi organizatoric respectivul eveniment. În 2008, Ziua Tineretului a fost decretată zi liberă pentru toată lumea.

Dat fiind faptul că întotdeauna am fost înconjurat de tineri, că am colaborat şi colaborez cu tineri, că activitatea mea din mediul universitar a fost legată de tineri, că actuala mea activitate este legată de tineri, este un bun prilej să urez celor care sunt practic ambasadorii de azi şi de mâine ai ţării noastre un călduros la mulţi ani, să fie sănătoşi şi să aibă acelaşi elan tineresc, acelaşi entuziasm  pe care le demonstrează în activităţile şi în proiectele proprii!

La mulţi ani tuturor tinerilor!

Cu preţuire,

Deputat PSD

Sorin Avram IACOBAN

Colegiul 10 Iaşi



Niciun comentariu: