marți, 24 iulie 2012

La mitingul de la Iasi au participat peste 30.000 de sustinatori ai USL

Peste 30.000 de persoane au venit la mitingul organizat pe scena din Piata Unirii din Iasi. Au fost prezente numeroase personalitati ale USL, printre care Presedintele interimar Crin Antonescu, Premierul Victor Ponta, liderii USL Titus Corlatean, Ecaterina Andronescu, Relu Fenechiu,Varujan Vosganian, Daniel Constantin si primarul municipiului Iasi, Gheorghe Nichita.

Presedintele interimar Crin Antonescu a declarat ca referendumul din 29 iulie este un moment crucial si o datorie morala pentru revenirea Romaniei la normalitate, este razboiul dus de Traian Basescu, „care a avut in spate PCR si securitatea lui Ceausescu, impotriva majoritatii romanilor”.

Premierul Victor Ponta a afirmat ca vrea sa il vada pe presedintele suspendat nu doar demis in urma Referendumului, ci tras la raspundere in fata legii. Ponta si-a exprimat increderea ca „poporul roman, in majoritatea sa absoluta, va veni pe 29 iulie sa voteze 'Da' la referendum”.

"Am venit la guvernare de doua luni si am spus ca trebuie sa dam din nou banii profesorilor, medicilor, pompierilor, politistilor. Basescu a spus 'Nu', eu am spus 'Da' si asa vom face daca dumneavoastra spuneti 'Da' pe 29 iulie. Am venit la guvernare de doua luni si am spus ca trebuie sa dam inapoi pensionarilor din aceasta tara ceea ce Basescu le-a furat. Noi am spus 'Da', Basescu a spus 'Nu'. Vom da inapoi banii pensionarilor, daca dumneavoastra spuneti 'Da' pe 29. Am venit la guvernare de doua luni si am spus sa terminam cu jaful facut de Blejnar, de Blaga, de toti care au condus aceasta tara. Noi am spus 'Da, sa terminam cu jaful', Basescu a spus 'Nu, ei au furat pentru mine, lasati-i in pace', a spus Victor Ponta in fata cetatenilor adunati in Piata Unirii din Iasi.

Niciun comentariu: