joi, 29 august 2013

Dosar de presa: Continua batjocura E.ON.



Umilinta zilnica la care sunt supusi sute de clienti ai companiei cu sediul de pe Agatha Barsescu pare ca nu se mai termina. Sute de ieseni continua sa fie umiliti de nepasarea celor de la E.ON Romania. Clientii asteapta ore intregi sau zile pentru a-si rezolva o problema banala. Sediul de pe strada Agatha Barsescu este plin in fiecare zi de persoane trecute de a doua tinerete, care, nemultumite de serviciile companiei, vin de la zeci de kilometri distanta pentru a gasi un raspuns. 

Fie ca merg pentru o banala informatie, fie ca au de achitat serviciile de energie electrica ori de furnizare a gazului sau vor sa afle cat au consumat, iesenii care pasesc zilnic pragul companiei trebuie sa faca fata unor cozi interminabile. Ba mai mult, clientii trebuie sa astepte cu un bon de ordine pe care il iau de pe holul E.ON. Iar in cazul in care pleaca doar cateva minute la toaleta, pierd randul si se pot intoarce a doua zi pentru a sta din nou la coada, insa cu un nou bon de ordine (...).

Situatia cozilor interminabile de la sediul de pe Agatha Barsescu dureaza de mai bine de un an, de cand reprezentantii E.ON Energie au decis sa renunte la casieriile din cartiere. De atunci, mii de ieseni au fost umiliti zi de zi. Politicienii din Iasi au incercat sa gaseasca o solutie pentru ca aceasta problema sa fie solutionata. "La sfarsitul lunii septembrie se va da in folosinta noul sediu al companiei in cladirea de birouri din Palas. Era vorba ca noul sediu sa fie finalizat la mijlocul lunii august, insa pana la urma lucrarile se vor termina la sfarsitul lunii septembrie. Este un sediu mare, cu multe birouri. Este bine ca se infiinteaza, pentru ca este un prim pas pentru a rezolvarea problemelor cu care se confrunta iesenii", a declarat deputatul PSD Sorin Iacoban

Sursa: bzi.ro

Niciun comentariu: