Iesenii simt pe propria piele tratamentul la care sunt supusi de catre furnizorul de electricitate de fiecare data cand sunt nevoiti sa calce pragul sediului de relatii cu clientii al E.ON. Cladirea de pe Agatha Barsescu devine neincapatoare in fiecare zi din cauza sutelor de oameni care vin aici cu probleme care mai de care mai diverse. Inca de la orele diminetii, aglomeratia este atat de mare, incat clientii care sunt primiti de functionari in baza bonurilor de ordine sunt nevoiti sa astepte chiar si o intreaga zi pentru a le veni randul (...).
Anul trecut, E.ON Energie Romania a decis sa inchida mai multe sedii din cartiere si a renuntat la colaborarea cu Posta Romana.
De atunci, cozile interminabile de pe Agatha Barsescu s-au tot marit.
Politicienii din Iasi au incercat sa gaseasca o solutie pentru aceasta
problema. "La sfarsitul lunii septembrie se va da in folosinta noul
sediu al companiei in cladirea de birouri din Palas. Era vorba ca noul
sediu sa fie finalizat la mijlocul lunii august, insa pana la urma,
lucrarile se vor termina la sfarsitul lunii septembrie. E un sediu
spatios, cu multe birouri. Acesta este un prim pas pentru rezolvarea
problemelor cu care se confrunta iesenii", a declarat deputatul iesean Sorin Iacoban.
Sursa: www.bzi.ro
Sursa: www.bzi.ro
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu