Furnizorul de energie electrica a emis in aceste zile ultimele facturi
catre clientii sai. Facturile includ si regularizarile, dar si noile
taxe
impuse consumatorilor, lucru care a dus la majorari semnificative in
sumele pe care iesenii le platesc, de regula, pentru consumul de
electricitate. Valoarea facturilor s-a dublat sau chiar triplat, in
unele cazuri. Inca de la orele diminetii, sute de ieseni au blocat pur
si simplu sediul pentru relatii cu clientii al E.ON-ului, de pe strada
Agatha Barsescu (...).
De la aparitia companiei E.ON in Romania si pana anul trecut, statul nu a luat masuri semnificative pentru protejarea clientilor. Abia in 2012, deputatul iesean Sorin Iacoban a inceput un proiect pentru redefinirea relatiei dintre E.ON si consumatorii casnici. Lucrurile s-au miscat rapid, iar primul pas este mutarea sediului E.ON intr-un spatiu mai accesibil si mai spatios, adica la Palas Iasi.
"Ambele parti ne-au confirmat faptul ca, incepand din luna septembrie,
sediul E.ON de pe Agatha Barsescu se va muta la Palas. Este un pas
inainte in ceea ce priveste relatia furnizorului cu clientii sai. Sunt
convins ca aceste modificari vor facilia interactiunea dintre E.ON si
clienti, tinand cont ca este vorba despre un spatiu mai accesibil si
mult mai larg. Acolo se va aloca un numar mai mare de ghisee. I-am facut
sa inteleaga faptul ca sunt necesare aceste lucruri la Iasi, pentru ca
este unul dintre cele mai mari orase din tara", explica deputatul Sorin
Iacoban.
Continuare pe www.bzi.ro