Relatia dintre E.ON si clientii cu care se afla sub contract este mai subreda ca niciodata. Pe langa faptul ca sunt supusi la abuzuri precum
intreruperea furnizarii pe motiv de neplata (se intampla in cazul
clientilor cu plata la zi), regularizari de consum contestate, taxe noi incluse
in factura sau citirea indexului doar o data la trei luni, iesenii se
enerveaza la culme aproape de fiecare data cand solicita ajutorul E.ON.
Se intampla atunci cand un client are o nelamurire, ramane fara curent
in casa sau exista o avarie la iluminatul stradal. Atunci, clientul
telefoneaza la dispeceratul companiei germane pentru a cere suport (...).
Ca sa reduca din cheltuielile de personal, E.ON a inchis dispeceratele
din mai multe orase ale tarii, inclusiv la Iasi, si a mutat dispeceratul
central la Targu Mures. Pentru o perioada, aici au fost directionate
toate apelurile facute de clienti pana cand, din cauza numarului mare de
apeluri, au fost stabilite si alte doua dispecere in zona Moldovei,
adica la Vaslui si la Bacau.
Reducerile de personal sunt principala cauza pentru interventiile cu intarziere ale operatorului de electricitate. De la privatizarea secretizata a Electrica, autoritatile nu au luat masuri semnificative pentru protejarea clientilor. Acum, la insistentele deputatului iesean Sorin Iacoban, lucrurile au inceput sa se schimbe in favoarea clientilor. Primul pas este mutarea sediului E.ON intr-un spatiu mai accesibil si mai spatios, adica la Palas Iasi.
"Schimbarea sediului este doar un prim pas, dar mai avem multe lucruri de schimbat. In primul rand trebuie sa discutam termenii din contract, care nu sunt in conformitate cu legislatia in vigoare. Ma refer aici la timpii de reactie in cazul avariilor sau despre citirea consumului de pe contor o data la trei luni. Si structura facturii trebuie schimbata, pentru ca este greu de inteles de catre clienti, iar oamenii trebuie sa stie exact ce platesc", a precizat deputatul iesean Sorin Iacoban.
Reducerile de personal sunt principala cauza pentru interventiile cu intarziere ale operatorului de electricitate. De la privatizarea secretizata a Electrica, autoritatile nu au luat masuri semnificative pentru protejarea clientilor. Acum, la insistentele deputatului iesean Sorin Iacoban, lucrurile au inceput sa se schimbe in favoarea clientilor. Primul pas este mutarea sediului E.ON intr-un spatiu mai accesibil si mai spatios, adica la Palas Iasi.
"Schimbarea sediului este doar un prim pas, dar mai avem multe lucruri de schimbat. In primul rand trebuie sa discutam termenii din contract, care nu sunt in conformitate cu legislatia in vigoare. Ma refer aici la timpii de reactie in cazul avariilor sau despre citirea consumului de pe contor o data la trei luni. Si structura facturii trebuie schimbata, pentru ca este greu de inteles de catre clienti, iar oamenii trebuie sa stie exact ce platesc", a precizat deputatul iesean Sorin Iacoban.
Continuarea pe www.bzi.ro
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu