joi, 25 septembrie 2014

Iasi - Conferinta de presa - lansarea Festivalului Elenismului din Romania

Am participat in Sala Mare a Primariei la conferinta de presa prin care am dat startul Festivalului Elenismului din Romania, editia a XIV-a, editie care se va desfasura anul acesta la Iasi.


Festivalul va cuprinde evenimente care se vor derula in orasul nostru in perioada 25-27 septembrie 2014, fiind organizat de Uniunea Elena din Romania si propunandu-si sa adune peste 450 de participanti.


Alaturi de Presedintele Comunitatii Elene din Romania, domnul Dragos Zisopol, colegul meu din cadrul Comisiei pentru invatamant, stiinta, tineret si sport din Camera Deputatilor, am participat ieri la lansarea festivalului, oficiile de gazda fiind facute de domnul Mihai Chirica, viceprimarul Municipiului Iasi. 


Tot cu acest prilej, am aduse laude pentru performanta deosebita a celor cinci olimpici ieseni care au fost premiati la prima editie a Olimpiadei Internationale de Neogreaca.